O sklepie

aanatural

 
O nas

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek Merino Skincare oraz Alpine Silk na terenie Polski od 2009r.

Kosmetyki zamawiamy bezpośrednio u producenta w Nowej Zelandii, co gwarantuje, że są one oryginalne, fabrycznie zapakowane oraz posiadają odpowiedni termin ważności. Zgodnie z obowiązującym prawem UE wszystkie kosmetyki zostały wszechstronnie przebadane oraz uzyskały wyłącznie pozytywne opinie. Każdy z nich jest zarejestrowany w Centralnym Rejestrze Kosmetyków.

Naszym atutem jest bardzo szybka dostawa – staramy się, aby wszystkie wysyłki zostały nadane w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia (w przypadku przesyłek za pobraniem). Nasze towary pakujemy z najwyższą starannością, tak aby nie uległy one uszkodzeniu podczas transportu.

Przez cały czas realizacji zamówienia jesteśmy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszystkie pytania dotyczące naszych produktów. Istnieje również możliwość indywidualizacji wysyłki poprzez uzgodnienie szczególnego sposobu wysyłki, przesunięcia terminu realizacji itd.

Przy każdym produkcie zamieszczamy szczegółowy opis produktu oraz cenę. Wszystkie ważne zasady dotyczące zakupów zostały zawarte w naszym regulaminie, staraliśmy się, aby został on sformułowany jasno i przejrzyście.

Ideą naszego sklepu jest stworzenie takiego miejsca, w którym zakupy będą bezpieczne a Państwo na każdym etapie zakupów będziecie mogli uzyskać wszystkie niezbędne informacje.

 
Czas realizacji zamówienia

W dniu nadania przesyłki otrzymasz od nas informacje o tym, iż towar został wysłany.

W przypadku wyboru opcji za pobraniem (płatność przy odbiorze) - towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Jeśli wybierasz opcję przelew (wpłata na konto) – towar wysyłamy po zaksięgowania zapłaty na koncie.

Wszystkie kosmetyki znajdujące się w ofercie naszego sklepu są dostępne natychmiast, dlatego zamówione produkty wysyłamy jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualne potwierdzenie płatności).

Do terminu realizacji dodać jednak należy także czas niezbędny kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres odbiorcy. W dniu wykonania zlecenia wysyłamy pocztą elektroniczną list informujący o nadaniu zamówionego towaru.

Przesyłka Kurierska zwykle jest dostarczana w przeciągu 24h do klienta, co oznacza, że następnego dnia będzie u Państwa. Doręczane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania do Paczkomatów na terenie całego kraju. Odbiór przesyłki z Paczkomatu musi nastąpić w ciągu 72 godz. od umieszczenia jej w Paczkomacie.

Jeżeli przesyłka dotrze uszkodzona

Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się, że: pudełko jest rozerwane, taśma naruszona lub nosi ślady otwierania, zawartość wydaje się być naruszona, wówczas prosimy, aby w obecności dostarczyciela lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.

Jeżeli przesyłka nie dotrze

Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia czy zamówiony towar nie czeka tam na odbiór. Często zdarza się bowiem, iż awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego pozostawienia (np. z powodu domofonu na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki. Jeśli jednak okaże się, że przesyłki na poczcie nie ma, wtedy prosimy o kontakt z naszym sklepem, drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
Sposób płatności

 

Płatności elektroniczne za pośrednictwem PayU. Korzystając z PayU zapłacisz za przesyłkę najszybciej. Pieniądze otrzymamy niemal natychmiast po dokonaniu płatności, a to oczywiście skróci czas realizacji zamówienia. Poprzez Platnosci.pl możesz zapłacić w następujący sposób:

PayU to bezpieczny sposób na to, aby szybko zapłacić za swoje zamówienie. Transakcja zabezpieczana jest poprzez protokół SSL, o czym poinformuje Cię niewielka kłódka z lewej strony adresu strony www.kosmetykinz.pl

Koszt wysyłki Kurierem wynosi w tym przypadku 14 zł

Koszt wysyłki paczkomatem InPost wynosi w tym przypadku 8,61 zł

 

Wpłata na konto

Jeżeli nie chcesz korzystać z szybkich płatności możesz zapłacić nam poprzez zwykły przelew. O numerze konta zostaniesz dokładnie poinformowany po dokonaniu zamówienia. W tytule przelewu wystarczy wpisać numer swojego zamówienia. Nr konta bankowego: mBank 34 1140 2004 0000 3502 7422 3453

Koszt wysyłki Kurierem wynosi w tym przypadku 14 zł

 

Płatność przy odbiorze

Jeżeli za zamówione produkty nie chcesz płacić z góry wybierz tę formę płatności. Za przesyłkę zapłacisz w momencie odbioru przesyłki a my nie będziemy czekać na Twoją wpłatę.

Koszt wysyłki wynosi w tym przypadku zwykły w/w koszt plus dodatkowo 6 zł

 
Polityka zwrotów

Wszystkie produkty zamówione w sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu. Dokonałeś zakupu, ale rozmyśliłeś się? Masz aż 14 dni na to, aby nam je odesłać. Aby zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu należy wysłać nam listem poleconym oświadczenie o odstąpieniu od umowy, fakturę, produkt oraz nr konta bankowego, na które mamy zwrócić pieniądze. Pamiętaj jednak, że towar nie może być w żaden sposób naruszony, musi być fabrycznie zamknięty – dokładnie w takim stanie, w jakim go otrzymałeś. Zwracamy koszt produktu wraz z kosztami wysyłki, jakie poniosłeś przy zakupie. Pieniądze zostaną odesłane na wskazane konto bankowe w czasie nie dłuższym niż 14 dni. Towar odsyłasz do nas na swój koszt.

 
Sposób dostawy

Przesyłka kurierska

Zwykle jest dostarczana w przeciągu 24h do klienta, co oznacza, że następnego dnia będzie u Państwa.

Paczkomat InPost

Doręczane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania do Paczkomatów na terenie całego kraju. Odbiór przesyłki z Paczkomatu musi nastąpić w ciągu 72 godz. od umieszczenia jej w Paczkomacie. Zawsze informujemy o tym, że przesyłkę do Ciebie wysłaliśmy.